index.php Logo BIP logo bipwww.bip.gov.pl
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Ożarowice Czcionka: rozmiar domyślny Czcionka: rozmiar większy Czcionka: rozmiar największy Kontrast domyślny Kontrast biało-czarny
 
Urząd Gminy -> Katalog usług -> Rejestracja zgonu


Rejestracja zgonu

                  WYMAGANE   DOKUMENTY


                 1.
  
Karta zgonu wystawiona przez lekarza

                 2.   Dowód osobisty osoby zmarłej

                 3.   Dowód osobisty osoby zgłaszającej zgon

 

                 OPŁATY       

           
            Nie pobiera się

 

                 TERMIN    ZAŁATWIENIA  SPRAWY        

 

                 W dniu zgłoszenia zgonu

 

                 TRYB  ODWOŁAWCZY      

 

                   brak

 

                  PODSTAWA   PRAWNA      

 

                Art. 64-69 ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (tekst jednolity   Dz. U. z 2011r.  Nr 212, poz. 1264 ze zm.).

 

 DODATKOWE  INFORMACJE

Zgłoszenia dokonuje się według miejsca zdarzenia ( zgonu) a nie według miejsca zamieszkania.

Urząd Stanu Cywilnego w Ożarowicach sporządza akt zgonu osoby zmarłej na terenie Gminy Ożarowice.

 

Miejsce załatwienia sprawy – Urząd Stanu Cywilnego Ożarowice, pokój nr 13, tel. 32/ 393 28 63

·      poniedziałek             w godz. 7.00-16.00,

·      wtorek- czwartek      w godz. 7.00-15.00,

·      piątek                       w godz. 7.00-14.00 .

Sprawę prowadzi: Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego.

 

 



Podmiot udostępniający informację Gmina Ożarowice
Osoba i czas wytworzenia informacji  Wersja do druku
Osoba i czas wprowadzenia informacji do BIP Zbigniew Urbańczyk 2013-03-19 07:50  Statystyka odwiedzin
Osoba i czas ostatniej aktualizacji Zbigniew Urbańczyk 2016-07-08 07:45  Historia zmian